April 22, 2014

0 Cuti Semester


Cuti sem dah dekat sebulan. tapi aku tak kerja pun. Haritu masa dekat U, dah plan dah. Katanya cuti nanti nak kerja nak kumpul duit banyak-banyak. Nak beli Macbook Pro. Tapi bila niat nak beli Macbook Pro tu dah hilang, semangat nak kerja pun dah hilang. Aku mula rasa bosan. Ingatkan lagi sebulan ni nak cari kerja nak je jadi cashier dekat The Store tu tapi... The Store kata cashier nak pakai lama so untuk sebulan dia tak nak. Waduhh gawat ni.

Hari-hari di habiskan dengan tidur, tidur dan tidur. Bagun pukul 12.30 lepastu mandi makan tengok tv then tidur lagi. Malam tidur pukul 4/5 pagi. Allah.. bosan betul hidup tak ada kerja ni. Ikut hati nak je follow Hajak kerja dekat BSN bahagian loan. Dia pun dah ajak dah tapi di sebabkan aku ni belum habis belajar nak buat macamana. 

Biasanya kalau awek aku ada memang berjalan je dengan dia jelajah cari tempat makan dekat mana-mana. sebab tu la hobi aku. Jalan-jalan cari makan. huahuahua. urmm bosan betul lahh. k bai