June 05, 2011

0 terima kasih pen. bendahari :p


Bermulanya hanya dengan sebuah gurauan.
Malam haritu aku mengidam nak makan donut.
Aku cakap la dekat si Nur Syuhadah yang aku nak donut.
Aku suruh dia belanja. Dia pun cakap la ok. Aku ingat dia main-main.
Kemudian keesokan harinya dia mesej aku suruh ambil donut dekat kedai belakang rumah aku. Dia tunggu dekat situ. Terkejut aku! OMG!
Dia betul2 beli la... hahaha. Kemudian, lepas selesai sembahyang Maghrib.
Aku pun lenjan donut tersebut dengan lazatnya. Nyum nyum nyum!

Apa-apa pun Terima Kasih berjuta-juta kali diucapkan kepada penolong bendahari atau pun di kenali juga dengan namaya Syuhadah sebab belanja aku donut.
Lepasni aku kena la belanja kau KFC nampaknya.. Tapi tak tau la bila.. HOHOHOHO :p
AKU SAYANG KAU LAH WEHH!.. hehehe harap kau tak highlight lahh.
kalau kau terbce sila abaikan