March 05, 2011

0 Yamaha R1 punya pasal~



Hari ini dekat sekolah ada majlis persaraan Pn. Jemaah Bt. Jantan. Cikgu yang ajar aku Perdagangan last year. Seperti biasalah, Cikgu Zul mesti dengan geng moto bike beliau mesti mengiringi cikgu yang akan bersara tu dan hantar ke rumah.

Aku ni memang xboleh tahan la kalau nampak pakcik2 tu bawak moto besa2. Aku jeles giler siak! Geram seh! Kalau lah mencuri tu tak salah, aku dah rembat Kawasaki Ninja pak cik tu. ekekekeke!



YAMAHA R1


Yamaha R1 moto yang aku paling minat dri dlu smpai skarang. Peh! Bila lah agaknya aku dapat bli moto Yamaha R1 ni yang bernilai RM93,000.00. Aku rasa mustahil seh aku dapat beli moto ni.Tapi, aku akan berusaha untuk beli moto ni. Aku lebih rela tak ber-kereta! HAHAHA! Aku rela berkerja gile2 punya kerja. AKu rela dompet aku nipis , xmacam dieorng yang tebal2 asalkan kat bank aku belambak duit. Aku rela buat apa2 job asalkan ada gaji (job yg halal). Aku rela tak kawin. AKu rela xberisteri. Aku rela Ya Allah! Aku rela. Insya'Allah aku dapat. beli suatu hari Amin~ . Tak mustahil. Mne la tau kn, nt ak kawin ngn anak Dato' kan.. :p